duminică, 24 octombrie 2010

Red leather pants !!!!!!!!

     A fost dragoste la prima vedere, pur si simplu m-am indragostit, acuma tot ce pot sa fac e sa astept o replica lowcost,nu vi se par superbi?

    Il avem si in negru, culoare preferata de Kate Moss,dar nu se poate compara cu rosu,sant irezistibili si perfecti!



Si sant multe care deja sau lasat vazute cu acesti pantaloni, Elle Mcpherson, Viki Beckham,ii are in negru si rosu si nu numai pe ele le-am vazut,lista e mult mai larga.............








 Aceasta e versiune de Asos si chiar foarte reusita,imi plac dar culoarea sa zicem ca nu e rosu pe care eu il caut.



Pentru prima data i-am vazut la Barbara Martelo,Fashion Editor Madrid-VOGUE e pur si simplu perfecta!


Voua va plac???

Happy fashion day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu